Fans

Friday, April 2, 2010

Taman Harimau Siberia Harbin ( 1 )

Oleh : SuperSyok Team

Jika korang melancong ke negara China, jangan lupa menyinggah ke Taman Harimau Siberia di Harbin.

Kalau kita di Malaysia ada taman buaya, taman rama2, taman ular, taman bunga.. eh, bunga tu bukan binatang daa.. Haa, di China ada taman harimau spesis Siberia.

Di seluruh negara China, ada banyak taman harimau, salah satunya di Harbin.



Apa yg syoknya Taman Harimau Harbin ni? Haa.. mai la sana baru tau ape syoknya. Hehe...





Cenderahati?? Ah.. takat cenderahati camni, takde la syok mana sangat..



Haa.. ni la yg speselnya. Korang nak tengok camna harimau menerkam dan membaham haiwan hidup? Taman Harimau Harbin ada menyediakan segala2nya! ( macam ejen pelancongan le pulak ).

Kat atas tu senarai harga yg perlu korang bayar bagi menonton aksi sadis lagi dahsyat.

Haa, apa lagi, jom kita layan aksi2 tersebut..


Lembu yg telah ditempah oleh pengunjung diangkut dengan lori
dan dihumban di tengah2 padang.



Haa.. mana ko nak lari wahai lembu!

Ngaapp!






Pengunjung dari dalam bas menikmati
aksi yg jarang2 dapat dilihat secara live.







Sadis? Dahsyat? atau Syok?

Tunggu siri kedua paparan kami dari tembok Taman Harimau Siberia Harbin ni. Hehehe...

2 comments:

Miecyber said...

Kesianlak kat lembu yang jadi santapan tu...

SuperSyok Team said...

Itu la pasal. Tapi bisnes is bisnes bro.

Kata tauke taman Rimau China,
"ada aku kisah? yg penting masyuuukkk.."

Hehehe...