Fans

Friday, April 30, 2010

Rencam Dunia ( 2 )

Oleh : SuperSyok Team

"Eh, nape kulit awak putih ha? Awak terjatuh
dalam tong cat undercoat eh? Hehe.."

"Tapi nape kulit awak hitam? Awak kena jemur bawah
matahari sebab kencing merata kan? Ngeee..."


"Eh, bila pulak ada tiang letrik kat tengah jalan ni..
Semalam aku turap jalan ni macam takde pulak.
TNB baru pacak malam tadi ke?"


"Betol boss.. pokok mati tu banyak kerengga merah..
besar penumbuk ni pun ada. Tu yg saya tak berani alihkan tu".

"Kau nak sarapan penumbuk ke pagi ni?"


"Doc.. betul ke cara kau ni?"

"Awak relek je. Saya dah biasa buat keje menggerudi
ni. Dulu saya buat wiring. Bila dah takde projek, saya
bukak klinik gigi pulak. Ala, bukan orang tau saya takde sijil".


"Err.. abah, sori la pasal semalam tu. Adik tak sengaja
masukkan Blackberry abah dalam mesin basuh. Gulp!"

"Takpe la dik. Abah dah maafkan. Haa cepat la bagi
kek cili padi kat binatang tu. Penat abah buat semalam".


Cara halus untuk 'buang anak' yg keje nya asek
nak main kat playground tapi malas belajar.


"Hoii.. lepaskan gua. Gua banyak penyakit. Lu makan gua,
lu kena jangkit nanti. Gua ada HIV, sopak, kurap, gout,
ketuat, ketupat, kencing tak lawas bla bla bla..."


Prosedur masuk pejabat pada setiap pagi Isnin.


"Walaupun aku tak hensem, ada gak yg
sudi minta autograf aku. Huhu.. terharunya.."

"Err Tompok.. ni bukan autograf la. Ni borang persetujuan
menyembelih kau. Esok kan ada kenduri arwah. Sesekali
jamu diorang daging dolphin segar".


"Hmm.. kelmarin John Perry cakap dia dapat Patin 5 kg
kat lopak ni. Minggu lepas Davidson cakap dapat Haruan
2 kg. Dah 2 hari aku kat sini, anak sepat pun tak nampak
batang hidung".

No comments: