Fans

Saturday, February 6, 2010

antique, classic and dot dot dot..

Oleh : SuperSyok Team

Bak kata Pak Pandir, takde yg lama mana mungkin ada yg baru. Layanz aje la.. Hehe.









.
Err.. boss, lu takde rase seram sejuk ka naik ini keta?
Manyak bahaya oo.. kalau bergesel sama itu mat rempit, mau terbarai pintu kiri lu tu. Huhu..
.
Kepada pengguna jalanraya yg lain, aku nasihatkan supaya jangan berani2 mendekati atau memandu berhampiran keta ni. Kalau korang tergesel sikit je, buatnya gugur body keta tu, tak memasal ko kena ganti baru punya. Senyum la brader tu.. Hehe.

3 comments:

FAUZI4U said...

kat belakang umah aku ada sebijik mcm ni...roadtax ja mampos.. sapa nk.. hehehehe

SuperSyok Team said...

Bro. no plat cantik tak?

Keta lama ni biasa org kejar no plat je. Nilai tinggi tu beb. Hehe.

orangkasai said...

no BBN ok la, tapi kalau PAS atau DAP, kena saman le