Fans

Friday, March 5, 2010

Lelaki mati diserang Pitbull..

Oleh : SuperSyok Team

Kami pernah paparkan kisah seorang kanak2 yg mati diserang anjing Rottweiler di Thailand satu ketika dulu. Rottweiler dikenali sebagai anjing yg kuat, tangkas dan cekap hingga menjadi pilihan utama pasukan tentera dan keselamatan di kebanyakan negara dalam operasi mengesan dan ketenteraan.

Pitbull adalah antara spesis anjing yg telah banyak menyerang, mencederakan dan membunuh org samada kanak2 mahupun org dewasa. Kes serangan Pitbull banyak direkodkan berlaku di negara Barat. Malah spesis ni juga sering digunakan dalam perlawanan laga anjing yg terkenal di Thailand dan US kerana sifat ganas, tahan lasak dan kekuatan fizikalnya yg tiada tandingan.




Wajah2 Pitbull yg menggerunkan.

Lihat 3 keping gambar di bawah. Timbulkah perasaan kasihan atau simpati pada seekor anjing Pitbull ini yg cedera teruk di mata kanan?
.
.


.
Sebenarnya kecederaan yg dialami oleh Pitbull ini hanya kecik berbanding dengan kecederaan yg ia dah lakukan ke atas seorang lelaki hingga menyebabkan kematiannya.
.
.


Amacam? Sadis..
.
Sumber mengatakan kes ni berlaku di Afrika Selatan dan lelaki ni ialah seorang pencuri. Wallahua'lam. Iktibarnya, sering berdoa dan hati2 selalu bila berada di luar rumah. Malang tu takde bau. Hanya Allah yg dapat melindungi kita.

3 comments:

ACHTUNG! said...

Tengokla dia punya body muscle... sekali dia rentap, tercabuit 2, 3 tulang rusuk kot!!! Nauzubillah!

SuperSyok Team said...

Tengok gambar no.5, ada anak anjing kesian jilat2 luka Pitbull tu.

Hehehe...

brat2104 said...

dia haiwan.. dia hanya bertindak ikut kebiasaan dia atau naluri haiwan dia.. x boleh salahkan dia.

manusia ni la.. ada akal, sila guna bebetul